تبلیغات و اطلاع‌رسانی

امروزه تبلیغات یک رویداد از اصلی‌ترین پایه‌های هر برنامه‌ای است. یکپارچگی در انتخاب بازار هدف و جمع‌آوری شرکت‌کنندگان هدفمند برای هر رویداد می‌تواند راهگشای مالی و راهبردی رویداد خواهد بود. دبیرخانه هوشمند با دارابودن بیش از 90.000 نفر بانک اطلاعاتی در شاخه‌های مختلف علمی و صنعتی این مسیر را برای شما راحت‌تر کرده است.

بازار هدف

بیش از 90.000 مشارکت‌کننده فعال علمی و صنعتی

بازار هدف

بیش از 90.000 مشارکت‌کننده فعال علمی و صنعتی

بازاریابی و پیشبرد فروش

تدوین رویکردهای جدید جهت جذب حمایت‌های مالی

بازاریابی و پیشبرد فروش

تدوین رویکردهای جدید جهت جذب حمایت‌های مالی

آنالیز بازار

مشاوره و تحقیقات بازار حین برگزاری رویداد

آنالیز بازار

مشاوره و تحقیقات بازار حین برگزاری رویداد

زمان را از دست ندهید

اگر شما هم برگزار‌کننده‌ رویداد هستید، این موضوع  که جذب مخاطب اصلی‌ترین بخش این کار است. با انتخاب هوشمندانه‌ و دقیق برنامه‌ تبلیغ رویداد و معرفی آن، رویدادتان را به بهترین شکل معرفی و شرکت‌کنندگان بیشتری جذب می‌کنید. معرفی و تبلیغ رویداد نیازمند کمپینگ‌های دقیق و هدف‌مند است؛ شما می‌توانید ارتباط خوب و ماثری با مخاطب ایجاد کرده بدون این‌که خسته‌کننده و یا در اصطلاح اسپم شوید.

ارسال ایمیل انبوه

ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه به بانک مشاغل، اصناف تخصصی و علمی

10.000.000 تومان/ماه

ارسال پیامک انبوه

ارسال پیامک انبوه با توجه به منطقه، سن، جنسیت، شغل و موارد دیگر

10.000.000 تومان/ماه

ارسال پیام واتس‌آپ انبوه

ارسال پیام گروهی در واتس‌آپ روش موثر برای رویداد، خدمات، اطلاع‌رسانی و جذب مخاطب

10.000.000 تومان/ماه

ارسال پیام تلگرام انبوه

ارسال پیام تلگرام انبوه با استفاده از ربات بدون اسپم برای تمامی مشاغل و مخاطبان علمی و صنعتی

10.000.000 تومان/ماه

کمپین‌های تبلیغاتی

تنظیم معرفی‌نامه و رزرو هتل برای مدعوین، پیکاپ مسافران داخلی و خارجی

10.000.000 تومان/ماه

شبکه‌های اجتماعی

استفاده از تکنیک‌های مختلفی مانند برگزاری کمپین‌ها یا استفاده از اینفلوئنسرها

10.000.000 تومان/ماه

کمپین تبلیغاتی موفق

امروزه با گسترش روز افزون تکنولوژی و فضای مجازی، ورود کسب و کارهای سنتی به دنیای دیجیتال امری ضروری و مهم است. برای انجام این کار نیز پیش‌نیازهایی وجود دارد همچون ایجاد یک صفحه در شبکه‌های اجتماعی و یا راه اندازی سایت برای ارائه خدمات رویداد و همچنین معرفی برند به کاربران. پس از این کارها بهترین گزینه برای گسترش و توسعه کسب و کار، استفاده از کمپین تبلیغاتی (Advertising Campaign) است.

کمپین تبلیغاتی موفق

امروزه با گسترش روز افزون تکنولوژی و فضای مجازی، ورود کسب و کارهای سنتی به دنیای دیجیتال امری ضروری و مهم است. برای انجام این کار نیز پیش‌نیازهایی وجود دارد همچون ایجاد یک صفحه در شبکه‌های اجتماعی و یا راه اندازی سایت برای ارائه خدمات رویداد و همچنین معرفی برند به کاربران. پس از این کارها بهترین گزینه برای گسترش و توسعه کسب و کار، استفاده از کمپین تبلیغاتی (Advertising Campaign) است.

قدرت تبلیغات در دنیای امروزی

دنیای تبلیغات، دنیای شگفت انگیز و عجیبی است و تقریبا اکثر ما درگیر آن هستیم؛ چون هر روز به هر کجا که می‌رویم یا به هر جا که نگاه می‌کنیم، پیام‌های مختلفی می‌بینیم. در واقع قدرت تبلیغات در عصر جدید به اندازه‌ای فراگیر شده است که دیگر نیازی نیست ما به این فکر کنیم که به چه چیزی نیاز داریم یا باید چه چیزهایی بخریم و حتی با چه افرادی در ارتباط باشیم.

قدرت تبلیغات در دنیای امروزی

دنیای تبلیغات، دنیای شگفت انگیز و عجیبی است و تقریبا اکثر ما درگیر آن هستیم؛ چون هر روز به هر کجا که می‌رویم یا به هر جا که نگاه می‌کنیم، پیام‌های مختلفی می‌بینیم. در واقع قدرت تبلیغات در عصر جدید به اندازه‌ای فراگیر شده است که دیگر نیازی نیست ما به این فکر کنیم که به چه چیزی نیاز داریم یا باید چه چیزهایی بخریم و حتی با چه افرادی در ارتباط باشیم

ارسال انبوه ایمیل و پیام

ارسال ایمیل، پیامک یا پیام انبوه به کاربران، روشی متداول در بین کسب‌و‌کارها و رویدادها، به‌ویژه رویداد‌های حضوری و آنلاین، برای برقراری ارتباط موثر با مخاطبان و جذب مشتریان جدید است. این فرایند تنها برای تبلیغات صورت نمی‌پذیرد. ممکن است تعداد بسیار زیادی از کاربران، منتظر اطلاع‌رسانی رویدادی از جانب شما باشند.