رویدادهای جدید و پیشرو
خدمات دبیرخانهای فیزیکی و مجازی
بایگانی رویدادهای گذشته
مفهوم دیزاین در عصر مدرن از زمان پیشوایان جنبش طراحی در قرن نوزدهم میلادی و به خصوص توسط «جنبش هنرها و پیشه ها» به خاطر تحول و دگرگونی در هنرهای کاربردی و نوعی واکنش و اعتراض آگاهانه هنرمندان در برابر صنعتی شدن سریع در آن زمان شکل گرفت. هدف طراحی مدرن که باهاوس پیشگام و آموزش دهنده آن بود، تولید آثاری بود که جنبه های انسانی، عقلانی، عملی، تجاری و زیبایی شناسی را از طریق یک تلاش هنرمندانه و بهره برداری از فن آوری جدید که با زندگی قرن بیستم مطابقت داشت، تلفیق کند.
طراحی در قرن بیستم به عنوان یک خصوصیت بارز فرهنگ و زندگی مطرح بوده است. در عصر حاضر، طراحی که در بیشترین نقاط جهان به عنوان ایده پردازی و برنامه ریزی برای تمام محصولات ساخت بشر درک و تعریف شده است، می تواند اساسا به عنوان ابزاری برای بهبود کیفیت زندگی نگریسته شود. هدف دیزاین، حل مسائل، پاسخگویی به نیازها، بهبود شرایط و یا خلق چیزی مفید و یا تازه است. در قرن بیست و یکم، با تحولات عظیمی در دنیای تکنولوژی روبرو هستیم که باعث تغییر جهت طراحی در سال های اخیر شده است. روند تغییر سریع و شرایط رقابتی در عصر کنونی موفقیت و بقاء را برای طراحان بسیار مشکل ساخته است و همین مقوله ضرورت تفکر بر آینده طراحی را آشکار می سازد.
عضو هیات علمی دانشگاه فلورانس
عضو هیات علمی دانشگاه علوم و تکنولوژی چین
عضو هیات علمی دانشگاه علوم کاربردی آگسبورگ
عضو هیات علمی دانشگاه تورین
عضو هیات علمی دانشگاه تورین
عضو هیات علمی دانشگاه فلورانس
عضو هیات علمی دانشگاه مرمره
عضو هیات علمی دانشگاه تهران
رئیس جامعه مهندسان معماری داخلی ایران
عضو هیات علمی دانشگاه طراحی و نوآوری گواتمالا
دبیرخانه کنفرانس بین المللی طراحی مفتخر است از کلیه متخصصان، صاحب نظران، دانشجویان، پژوهشگران و دانشمندان مراکز علمی، تحقیقاتی و صنعتی جهت شرکت در این رویداد مهم بین المللی با شرکت در برنامه های مختلف کنفرانس و ارائه آخرین دستاوردهای علمی دعوت به عمل آورد.
اختصاص آدرس دبیرخانه رویدادهای آفام و یک متصدی پاسخگوی حضوری و تلفنی بهعنوان دبیرخانه مرکزی
اختصاص آدرس دبیرخانه رویدادهای آفام و یک متصدی پاسخگوی آنلاین بهعنوان دبیرخانه آنلاین
ارسال و توزیع فراخوان، دعوتنامه و پوستر به تمامی مراکز دانشگاهی، تحقیقاتی، صنعتی و تجاری
بایگانی تمامی اطلاعات کاربران، مقالات، آثار و کلیه اطلاعات ارسالی از سوی تمامی کاربران
ارسال ۵.۰۰۰ ایمیل تبلیغاتی انبوه به بانک مشاغل، اصناف تخصصی و علمی
ارسال ۱۰.۰۰۰ ایمیل تبلیغاتی انبوه به بانک مشاغل، اصناف تخصصی و علمی
ارسال ۵.۰۰۰ پیامک انبوه با توجه به منطقه، سن، جنسیت، شغل و موارد دیگر
ارسال 10.۰۰۰ پیامک انبوه با توجه به منطقه، سن، جنسیت، شغل و موارد دیگر
ارسال ۵.۰۰۰ پیام گروهی در واتسآپ روش موثر برای رویداد، خدمات، اطلاعرسانی و جذب مخاطب
ارسال ۱۰.۰۰۰ پیام گروهی در واتسآپ روش موثر برای رویداد، خدمات، اطلاعرسانی و جذب مخاطب
ارسال ۵.۰۰۰ پیام تلگرام انبوه با استفاده از ربات بدون اسپم برای تمامی مشاغل و مخاطبان علمی و صنعتی
ارسال ۱۰.۰۰۰ پیام تلگرام انبوه با استفاده از ربات بدون اسپم برای تمامی مشاغل و مخاطبان علمی و صنعتی
معرفی خدمت رویداد، ترویج رویداد، جذب کاربران جدید، راهکار برای دریافت اسپانسر مالی
استفاده از تکنیکهای مختلفی مانند برگزاری کمپینها یا استفاده از اینفلوئنسرها
تهیه انواع کاناپ به سبک فرانسوی
انواع ساندویچ گوشت، مرغ، ژامبون و سبرزیجات
انواع ژله، تیرامیسو، چیز کیک ژلهای، شله زرد، پودینگ، حلوا
انواع میگو، فیله، پاچینی، فرنچ تست، پیاز، قارچ
انواع میگو، فیله، پاچینی، فرنچ تست، پیاز، قارچ
انواع کباب، گوشت و مرغ، خوراک
بین ۳۵ تا ۴۵ عکس
بین ۷۰ تا ۸۰ عکس
بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ عکس
دوربین Full HD همراه با پایه
دوربین Full HD همراه با پایه
دوربین Full HD همراه با پایه
سناریوی تدوین شده، لوکیشن و فیلمبرداری
ترجمه همزمان پارسی به انگلیسی و برعکس
ترجمه متون به زبان انگلیسی(متن و کاغذ استاندارد ۵۰۰ کلمه)
ترجمه همزمان پارسی به فرانسه و برعکس
ترجمه متون به زبان فرانسه(متن و کاغذ استاندارد ۵۰۰ کلمه)
ترجمه همزمان پارسی به آلمانی و برعکس
ترجمه متون به زبان آلمانی(متن و کاغذ استاندارد ۵۰۰ کلمه)
ترجمه همزمان پارسی به ترکی و برعکس
ترجمه متون به زبان ترکی(متن و کاغذ استاندارد ۵۰۰ کلمه)
ترجمه همزمان پارسی به عربی و برعکس
ترجمه متون به زبان عربی(متن و کاغذ استاندارد ۵۰۰ کلمه)
پشتیبانی فنی وبسایت رویداد(سئو و شاتدان وبسایت)
پشتیبانی فنی شبکههای اجتماعی رویداد(اینستاگرام، تلگرام و یوتیوب)
پاسخگویی آنلاین واتسآپ، تلگرام
پاسخگویی تلفن ثابت و موبایل
پیک موتوری دراختیار برای انجام امور اداری
مدیر اجرایی رویداد برای هماهنگی بین کمیتهها و امور اداری
رویدادهای آفام از زیر مجموعه های هلدینگ “موسسات هنرهای آفام” در سال ۱۳۹۱ به همت جمعی از اساتید و هنر دوستان ایرانی بنا نهاده شد. این مجموعه با شعار “همه حق انتخاب دارند”، دبیرخانه ای مجهز برای تمامی رویدادهای علمی و تجاری بنا نموده و توانسته است با همکاری بین سازمانی و برون سازمانی، دبیرخانه ای کارآمد، موفق و پویا را گردهم آورد.